Потрібно було купити квитки на літак. Авіакомпанія не українська, тож тільки через інтернет і через картку. Дізналися, коли оптимальні тарифи на квитки. І під це діло замовили рахунок і карточку, аби ж розплатитися.
В банку чекати сказали два тижні або десять робочих днів. Після цього терміну з'ясовується, що картки ще нема, чекайте. Чекаємо ще пару днів. Чоловік починає з'ясовувати, сваритися... Виявилося, що сталася помилки при відправленні заявки, і заявки взагалі не пройшли! При чому з вини працівника банку (щось не так заповнив у електронній формі). Виявилося, працівник повинен був за пару днів перевірити, пройшла заявка чи ні. А він цього не зробив. Замовляємо знову карточку, знову два тижні або 10 роб. днів. Після того терміну знову немає! Знову чоловік надзвонює, свариться. Вийшов уже на керівництво. З'ясувалося, що центральний офіс передає карточки по відділеннях через кур'єрську службу. А кур'єрська служба, аби не носитися по одній карточці, чекає, доки назбирається пачка, і тільки тоді несе... Тож ми чекали ще тиждень.
І от, ті квитки, які коштували по 1119 inr на момент отримання картки коштували 1999. І так на кожному з 4ьх квитків. Тож втрати були немаленькі, на жаль.
Думаю, зараз у Райфайзена дуже вже "чемоданний настрій". Ну їх
Источник -
http://community.livejournal.com/kiev_blacklist/94783.html