Iпотека в Україні
Портал іпотечного кредитування


Які банки краще – українці змінюють уподобання

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Редактор

  • Старший модератор
  • Эксперт
  • ****
    • Повідомлень: 2384
    • Репутация: 2
    • Ипотека в Украине
·    У березні 2009, в порівнянні з вересням 2008 року ,українці нижче оцінили репутацію банків загалом – 3,38 бали з п‘яти проти 3,81.
·    Невеликі банки, особливо з українським капіталом, опинилися у більш скрутному становищі, оскільки респонденти вважають їх більш уразливими в умовах кризи.
·    В умовах кризи споживачі все більше приділяють увагу надійності банків, водночас сучасність та універсальність стають менш важливими.

Про це свідчать результати другої хвилі регулярного «Дослідження іміджу найбільших українських банків», яку компанія GfK Ukraine здійснила в березні 2009 року. В дослідженні використовувався список з 10 банків: Альфа-банк, Райффайзен Банк Аваль, Надра, ОТП банк, Правекс-банк, Приватбанк, Укрексимбанк, УкрСиббанк, Укрсоцбанк, Універсал банк.

Репутація банків – скептичні настрої поширюються

У березні 2009 в порівнянні з вересням 2008 року українці нижче оцінили репутацію банків загалом – 3,38 бали з п‘яти, тоді як у вересні 2008 року ця оцінка дорівнювала 3,81. Серед досліджуваних банків найвищу оцінку отримав Райффайзен Банк Аваль (3,73 бали), далі йдуть Приватбанк (3,69 бали), ОТП Банк (3,49 бали) та Укрсиббанк (3,48 бали).

На думку респондентів найбільше постраждають від фінансової кризи банки з українським капіталом (43% респондентів), скоріше невеликі (55%), скоріше приватні (45%).

Зміна уподобань клієнтів – як адаптуватися банкам

В порівнянні до попередньої хвилі, серед характеристик ідеального банку, більш важливими респонденти відмічають надійність (38% респондентів проти 29% у вересні 2008 року), те що банк довго на ринку (13% проти 8%), висококваліфікований персонал банку (6% проти 3%). Менш важливими респонденти вважають універсальність, сучасність та стильність.

«Зміна уподобань свідчить про необхідність розробки стратегії, що спрямована на повернення довіри до банків, їх надійності», – коментує ситуацію Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine. –  На нашу думку, найбільші гравці ринку мають спрямовувати комунікацію саме на відновлення довіри до банківської системи загалом. Саме вони мають найбільший потенціал із залучення поточних некористувачів банківських послуг».

Держава як рятівник банківської системи

Більшість респондентів вважають що держава не повинна залишатися бездіяльною у банківській сфері: третина респондентів відмічають, що держава має націоналізувати проблемні банки, ще третина, що їх потрібно об‘єднати з більш крупними банками. 21% респондентів переконані, що держава має надати банкам рефінансування, тоді як на думку 7% респондентів, нічого робити не потрібно.

Довідкова інформація

Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування населення, що проходило з 1 по 15 березня 2009 року.

Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів. Вибірка є репрезентативною для населення України старше 16 років, за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв'ю.

В опитувальнику використовувався список з 10 банків: Альфа-банк, Райффайзен Банк Аваль, Надра, ОТП банк, Правекс-банк, Приватбанк, Укрексимбанк, УкрСиббанк, Укрсоцбанк, Універсал банк. На питання про імідж банку відповідали всі респонденти, які знали цей банк за назвою, спонтанно чи з підказкою.
 
Інформація: Компанія GfK Ukraine