Iпотека в Україні
Портал іпотечного кредитування


РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Offline Admin

  • Администратор
  • Эксперт
  • *****
    • Повідомлень: 769
    • Репутация: -2
    • Ипотека в Украине
: Лютого 29, 2008, 12:17:24 pm




Книга жалоб и предложений РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ



« Останнє редагування: Лютого 08, 2009, 11:33:29 pm від Admin »


Offline Ромио

  • Пользователь
  • **
    • Повідомлень: 2
    • Репутация: 0
Reply #1 : Грудня 01, 2008, 12:36:46 pm
 Райффайзен Банк Аваль  не выдает кредит на покупку авто по кредитному договору, заключенному в середине октября. Имеется гарантийное письмо, авто зарегистрировано на мое имя, уплочены все необходимые платежи в МРЭО и в страховой компании, заключен договор залога.  Прошу дать оценку правильности действий банка.


Offline Alena

  • Пользователь
  • **
    • Повідомлень: 2
    • Репутация: 0
Reply #2 : Лютого 13, 2009, 05:51:34 pm
этот банк идет на уступки только тем у кого все хорошо и кого не коснулся кризис.... в данный момент я нахожусь в декретном отпуске, вот-вот родиться ребенок, муж с ноября безработный...  да и зарплаты стали меньше... намного...+ курс доллара...., у меня кредит под  нежелой фонд, ежемесячный платеж 1100 у.е , 50 % кредита уже выплачено... кредит брали на 7 лет, осталось 4,5 года... написала заявление с просьбой отсрочки и увеличением срока кредита (чтобы уменьшить платеж  ежемесячный) на что мне позвонили из банка и сказали  " нас не волнуют ваши проблемы, рождение ребенка и кризис не повод для отсрочек, Вы поймите что нам выгодно забрать у Вас помещение, за те деньги которые вы должны банку, так что не отсрочек не продления вы не получите!"  что делать?....


Offline Ромио

  • Пользователь
  • **
    • Повідомлень: 2
    • Репутация: 0
Reply #3 : Лютого 13, 2009, 07:16:17 pm
Нужно сказать спасибо тем, кто махал на майдане оранжевыми тряпками. Добились анархии.


Offline ekpravda

  • Пользователь
  • **
    • Повідомлень: 7
    • Репутация: 0
Потрібно було купити квитки на літак. Авіакомпанія не українська, тож тільки через інтернет і через картку. Дізналися, коли оптимальні тарифи на квитки. І під це діло замовили рахунок  і карточку, аби ж розплатитися.
В банку чекати сказали два тижні або десять робочих днів. Після цього терміну з'ясовується, що картки ще нема, чекайте. Чекаємо ще пару днів. Чоловік починає з'ясовувати, сваритися... Виявилося, що сталася помилки при відправленні заявки, і заявки взагалі не пройшли! При чому з вини працівника банку (щось не так заповнив у електронній формі). Виявилося, працівник повинен був за пару днів перевірити, пройшла заявка чи ні. А він цього не зробив. Замовляємо знову карточку, знову два тижні або 10 роб. днів. Після того терміну знову немає! Знову чоловік надзвонює, свариться. Вийшов уже на керівництво. З'ясувалося, що центральний офіс передає карточки по відділеннях через кур'єрську службу. А кур'єрська служба, аби не носитися по одній карточці, чекає, доки назбирається пачка, і тільки тоді несе... Тож ми чекали ще тиждень.
І от, ті квитки, які коштували по 1119 inr на момент отримання картки коштували 1999. І так на кожному з 4ьх квитків. Тож втрати були немаленькі, на жаль.
Думаю, зараз у Райфайзена дуже вже "чемоданний настрій". Ну їх :(

Источник - http://community.livejournal.com/kiev_blacklist/94783.html