Спеціаліст підтримки користувачів (Департамент ІТ, управління підтримки користувачів)
ERSTE банкВимоги • Вік: 21-45;
• Стать: чол/жін;
• Вища технічна (спеціаліст, магістр);
• Досвід роботи – бажано у сфері ІТ;
• Знання мов – англійська (читання, переклад, розмовна);
• Володіння ПК – користувач (операційні системи, комп’ютерне обладнання);
• Особисті якості: комунікабельність, врівноваженість
Обов’язки • Початкова підтримка користувачів;
• Прийом дзвінків – перший контакт з користувачем, категоризація проблеми, встановлення пріоритету проблеми;
• Ефективне співробітництво та узгодженість у процесі діагностики інцидентів
http://www.rabota-finance.org.ua/view.php?job_id=247