Найбільший в Україні комерційний банк "Приват" впровадив систему мережевого маркетингу. Тепер будь-який клієнт банку може продавати його продукти за винагороду, повідомляє видання "Дело".
Банк, що належить Ігорю Коломойському, пропонує своїм клієнтам заробити на продажі фінансових продуктів. Зовнішнім агентом "Приватбанку" може стати будь-який клієнт, що має його кредитну картку. Він може пропонувати всі послуги, які надає банк, і отримувати за це гроші.
Ця система називається мережевим маркетингом. Її часто використовують косметичні компанії. Найвідомішим прикладом бізнесу такого формату є "Гербалайф".
За залучення нових клієнтів "Приват" обіцяє своїм агентам бонус, що автоматично перераховується на картку. Залежно від проданого продукту змінюється й сума винагороди.
Так, за залучення клієнта, що відкриває кредитну картку "Приватбанку", заплатять тільки 16 гривень. За оформлення кредиту на авто можна буде отримати 1%, за іпотечний кредит - 0,76% від його суми.
У прес-службі фінансової установи повідомили, що програма "Зовнішній агент" впроваджується без масштабної рекламної кампанії. Незважаючи на це, бажаючих стати позаштатними співробітниками "Привату" знайшлося чимало.
"Клієнти в такій програмі зацікавлені, оскільки займатися нею можна без шкоди для робочого часу", - стверджують представники "Привату".
http://www.epravda.com.ua/news/48e9c725d57d4/